3.2.2012 - den třicátý druhý

3. února 2012 v 20:00 | FatLady |  rok první
den třicátý druhý - 3.2.2012
_______________________________________________________________________________________________________________

Dnešní ráno mě docela potěšilo ;-) Byla jsem spokojená v rámci možností, asi si říkáte, že 3 kilča za měsíc, i když necelý, jsou fajne, ale já vím, že kdybych ten minulej týden nevymýšlela blbosti a jedla jak mám, mohla jsem mít už teď na váze sedmičku. Jo,jo, patří mi to, že strkám nos do věcí, po kterejch prd. Ten burger mi za to fakt nestál, ty koblihy taky ne a ty chipsy na tom plese už vůbec ne!
No co už, poučila jsem se z chyb minulých, nechala si trochu poradit a dalších 29 dní se budu snažit papkat ukázkově a pokud možno bez nějakých prohřešků. Hlavně hodně sportu (minimálně cvičení), papkat opravdu co tři hodiny, maximálně co čtyři a to jen v případě, že budu dlouho ve škole nebo tak nějak, člověk nikdy neví.
Abyc shrnula dnešní den. Měla jsem dělat ty karbenátka alá krab, ale mamka řekla, že si to mám udělat, až nebude jídlo pro tatu, protože ten by to nejedl (mlsnej až za ušima - věřili byste tomu, že si dá v 11 večer tři chleby se sádlem a anglickou slaninou a nepřibere ani deko? Zlatej metabolismus, proč jsem ho kurva nechytla po něm!) Takže jsme včera večer s mamkou vařili falešnou roštěnku a dobrota, uvařila jsem si k tomu svoji natural rýži (miluju ji) a byla jsem spokojená. Přijel miláček a zase jsme si spolu zacvičili a zase jsme hajali. Dneska chodili na odečet topení za topnou sezónu. Taky sranda. Kvůli nim jsem vlastně zůstávala doma, jinak bych se naobědvala a jela za miláčkem...
Teď už je zase miláček doma a já tady sedím sama jak debil :-( Už mě to tady u nás nebaví a miláček je taky z toho rozmrzelej, že furt sedíme jenom u nás doma!
Musím to nějak vymyslet, jak zase jezdit i k němu, když ale potřebuju cvičit a na orbitreku můžu cvičit jedině doma :-( chjo...
Co vy děvčata? Jaký byl dnes den?

_______________________________________________________________________________________________________________
Jídlo:
10.00 - cornflakes+mléko
13.00 - rýže natural+falešná roštěná
16.00 - cottage+zelenina v páře+clzr chlebik+mrkvový salát
19.00 - zelí,rajče,mrkev
_______________________________________________________________________________________________________________
Cvičení:
30 minut orbitrek (3x10 minut)
3x100 steppů na stepperu
4x30 zkracovaček
4x10 mořských pannen
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Zalta Zalta | Web | 3. února 2012 v 20:22 | Reagovat

Ideální jsou maximálně 4 kg za měsíc, pokud je to více, tak se ztrácí svaly a voda, což dobré není, takže máš i tak moc dobré kolik si shodila. :-) Lidé na kterých se to neprojevuje se sice mají hezky, ale i tak se jim v těle všechny, ty potraviny ukládají, akorát že to nejde vidět. projeví se prý až později. Jídelníček máš super a ten pohyb, to je krása. :-)

2 mynewbestfriendana mynewbestfriendana | Web | 3. února 2012 v 21:19 | Reagovat

máš hezké jídlo.jo.4kg jsou akorát při zdravém hubnutí...

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama